Lucio Capece (ur. 1968) - muzyk argentyński, w Berlinie mieszka od 2004 roku.
Jest wykształconym gitarzystą klasycznym, ale już podczas nauki gry na tym instrumencie poświęcał wiele czasu klarnetowi basowemu i saksofonowi sopranowemu, co w końcu doprowadziło go do zupełnego porzucenia gitary. Oprócz dwóch instrumentów dętych, obecnie posługuje się także sruti box oraz sprzężeniami kontrolowanymi saksofonem. W improwizacji stosuje rozmaite preparacje, które zmieniają brzmienie instrumentu, mogą to być np. piłeczki ping-pongowe, kawałki papieru, metalu, plastikowe butelki. Dzięki temu stara się zbliżyć brzmienie instrumentu akustycznego do mechanicznych i elektronicznych dźwięków codziennego otoczenia.
Przez pewien czas Capece interesowało podejście jazzowe, pobierał lekcje u Louisa Sclavisa, jednak od 2001 roku skupił się na swobodnej, pozastylistycznej improwizacji oraz współczesnej muzyce komponowanej (jako członek belgijskiego Q-O2 Ensmeble).
Od 2002 roku należy do kolektywu Ivraie działającego w Paryżu przy Instants Chavires, w którego skład wchodzą m.in. Bertrand Denzler, Sharif Shenaoui, Christine
Shenaoui i Stéphane Rives.
Współpracuje również z tancerzami: Davidem Lakeinem i Ayarą Hernandez.
Nagrywał z Axelem Dörnerem, Robinem Haywardem, Toshimaru Nakumarą, Julią Eckhardt, Mattinem, występował m.in. z Kevinem Drummem, Miką Vainio, Radu Malfattim.
http://www.luciocapece.blogspot.com/
Yannick Franck (ur. 1981)
Belgijski artysta zainteresowany nie tylko dźwiękami, ale również obszarem wizualnym.
Wieczny nomada, który w Berlinie przebywał od 2007 do połowy 2008 roku.
Przez wykorzystanie nagrań terenowych, a także ich silne przetwarzanie przy pomocy elektroniki, Franck pokazuje swój stosunek do otaczającego świata. Wyciągając z niego elementy i przekształcając je, stara się stworzyć całość, która będzie wyrazem jego postrzegania rzeczywistości.
W 2003 roku wraz z Philem Maggim założył Idiosyncratics, początkowo wydawnictwo płytowe (obecnie też netlabel), które z czasem przerodziło się w kolektyw organizujący koncerty, wspierający muzykę alternatywną.
Oprócz projektu z Maggim - Idiosyncrasia, Franck działa w duecie Y.E.R.M.O. (z Xavierem Dubois) oraz z Olivierem Pé.
Podczas festiwalowych występów będzie grał przy użyciu zabawek, loopstacji, mikrofonów, głosu, miksera, efektów i być może nagrań terenowych.
http://myspace.com/yannickfranck
Jakub Paczkowski - urodził się w 1978 roku w Szczecinie, w Berlinie mieszka od 1992.
Gra na gitarze basowej i kontrabasie, czasem też udziela się wokalnie. Współtworzy takie projekty jak: inspirowany yassem Don't Shelest, elektroniczny Funktomas & Silberstein, noise'owo-psychodeliczny Intruz Trans.
http://www.myspace.com/jakubpaczkowski
Penelopex aka Marta Zapparaoli (ur. 1975)
Włoszka pochodzącą z Bolonii, w Berlinie mieszka od sierpnia 2006 roku.
Od początku swoje działalności związana z teatrem alternatywnym, teatrami tańca, performansem i działaniami multimedialnymi.
W 2006 roku wygrała w Turynie konkurs na utwór oparty na nagraniach terenowych, w ciągu czterech miesięcy pracowała nad "Audio Portrait of Berlin", który jest próbą przedstawienia miasta za pomocą dźwięków (rozmowy, miejsca, ludzie, przedmioty).
Od 2002 roku współtworzy duet 2B1C (Two Blondes One Computer) wraz z Eleną Skoko. W 2006 powstał projekt Les Coulees Succulents, w którego skład wchodzą także D.OpP i EmaLot.
Zapparoli podczas festiwalu posługiwać się będzie mikrofonem kontaktowym, efektami oraz nagraniami terenowymi.
http://martazapparoli.blogspot.com/
Clayton Thomas - Australijski kontrabasista, którego w arkana gry na instrumencie wprowadzili Wilber Morris i Peter Kowald. Nie negując znaczenia umiejętności profesjonalnej gry, Thomas wychodzi daleko poza tradycyjne i ogólnie przyjęte sposoby traktowania swojego instrumentu. Stosuje rozmaite preparacje, które rozszerzają brzmienie, interesuje się całą przestrzenią kontrabasu, tak więc gra również pałeczkami na jego korpusie lub smyczkiem na nóżce.
Udziela się w wielu projektach, m.in: CODE (z Kenem Vandermarkiem, Maxem Naglem & Wolfgangiem Reisingerem), Trio AUS (z Tony'm Buckiem i Johannesem Bauerem), Berlin Noise Incubator (z Burkhardem Beinsem, Thomasem Ankersmitem & Ignatzem Schickiem). Działa również w duetach z Clare Cooper, Wernerem Dafeldeckerem, Robinem Foxem, Jimem Denley'em.
Jest założycielem The NOW now Festival, jednego z najważniejszych wydarzeń przedstawiających muzykę eksperymentalną w Australii.
http://www.myspace.com/doubleclayton
Gerhard Uebele (ur. 1964) - skrzypek, muzykolog, organizator koncertów, mieszka w Berlinie od 1984.
Na jego grę mieli wpływ Malcolm Goldstein, Jon Rose, Leroy Jenkins. Ma na koncie albumy z Kaiem Fagaschinskim oraz z Guilherme i Ernesto Rodriguesami i José Oliveirą. Występował m.in. z Harri Sjöströmem, Akirą Ando, Ludoviciem Fresse, Chrisem O'Connorem. Jego zainteresowania badawcze to muzyka XV-wieczna, twórczość Mahlera i Ivesa.
http://www.myspace.com/gerharduebele
Sabine Vogel (ur. 1971)
Urodziła się w Monachium, w 2000 roku przeprowadziła się do Berlina, od 2005 mieszka w Poczdamie. Uczyła się w Konserwatorium Antona Brucknera w Linzu.
Gra na flecie używając rozszerzonych technik i elektroniki do przetwarzania brzmień akustycznych.
Występowała w Europie i w Stanach Zjednoczonych, brała udział w 12-tecie Anthony'ego Braxtona, który zagrał w Antwerpii w sierpniu 2005.
Współpracowała z kompozytorami takimi jak: Alex Nowitz, Malin Bang, Mattias Petersson i Shintaro Imai. A także z Arto Lindsay'em, Tony'm Buckiem, Jimem Denley'em, Chrisem Abrahamsem, Jackiem Wrightem, Axelem Dörnerem, Andreą Neumann.
Franziska Wulschke - urodzona w 1980 roku, mieszka w Berlinie.
Jest artystką multimedialną, zajmuje się także naukami społecznymi (jej podłoże teoretyczne to socjologia muzyki i przestrzeni). Jej twórczość to poszukiwanie sposobów służących przełożeniu odbioru sytuacji, środkami są muzyka, fotografia i film. Na festiwalu będzie grać na saksofonie altowym.